neděle 12. května 2013

Před čtrnácti dni jsem se vrátila z týdenní dovolené ve Skotsku. Na skotské poměry jsme se trefili do vynikajícího počasí: až tak moc nepršelo a ve větru se dalo chodit bez větších obtíží :) Autem jsme projeli skoro celou zemi. Sedmý den jsem už byla mrtvá a nemohla jsem uvěřit tomu, kolik jsme toho stihli navštívit.

Výborně jsem si to užila. A doufám, že i ostatní, i přesto, že jsem každý druhý kilometr otravovala, ať mi zastaví, protože tohle nádhérné místo prostě musím vyfotit!


Během pohybu jsem se naučila několik životně důležitých věcí:
1. že pokud chcete koupit v prodejně alkohol před desátou hodinou, způsobíte malý kolaps daného zařízení. Zablokují se pokladny a budou zalarmováni sekuriťáci!
2. že kruháče tam mají ještě častěji než ve Francii,
3. že rozlišit, co je kruháč a co normální křižovatka je občas docela problém, protože kruhové objezdy jsou často značené jen bílým flekem uprostřed křižovatky,
4. že v některých částech Skotska fouká tolik, že stromy rovnou rostou nakřivo,
5. že když turisti nossí dvě až tři vrstvy termo oblečení, místní chodí běhat ven v tričku a šortkách ... a pořádné pletené čepici.





0 komentářů:

Okomentovat